Aminteste-ti de mine…si traieste clipa!

Regie: Allen Coulter

Actori: Robert Pattinson, Pierce Brosnan, Emilie de Ravin, Chris Cooper

Titlu original: Remember Me
Robert Pattinson este protagonistul unei noi idile – Aminteste-ti de mine / Remember Me – o poveste dragica si extrem de reala care va impresiona si cel mai dur spirit. Marturisesc ca e placut sa il vad pe actor si in alt film decat Amurg, alaturi de alte personaje feminine decat iubita lui Kristen Stewart, dar tot intr-un film de dragoste. Nu va asteptati ca Aminteste-ti de mine / Remember Me sa fie o poveste siropoasa despre iubire si inocenta in care protagonistii nu stiu sa ia decat deciziile potrivite. Bucurati-va insa ca veti descoperi o realitate dura a New-York-ului in care exista si oameni cu probleme, nu doar persoane care au prins covrigul din coada cainelui.

Un plan esuat si un cuplu neconventional

Filmul se deschide cu traumele din copilarie ale celor doi indragostiti, traume cu care au trebuit sa creasca si sa se confrunte constant. Ally (Emilie de Ravin) a trebuit sa priveasca in timp ce mama ei era ucisa, iar Tyler (Robert Pattinson) a pierdut un frate care s-a sinucis, experienta care il bantuie si in prezent. Ambii au trait drame din cauza carora s-au inchis intr-o carapace impenetrabila. Lacrimile si revolta sunt inevitabile la inceput.

Partea cea mai bune este ca sentimentele de revolta se opresc la inceput. Aminteste-ti de mine / Remember Me se transforma intr-o idila incantatoare si hipnotizanta, sensibila si bine construita despre doi tineri indragostiti, vazuta de un ochi strain din partea mai putin glamouroasa a New York-ului pe care filmele de azi nu prea o mai exploreaza. Relatia dintre Ally si Tyler este scutita de cliseele cu care filmele de dragoste ne-au obisnuit, insa ne este foarte familiara datorita nuantei amuzante care ii da contur. Cel mai bun prieten al lui Tyler, Aidan (Tate Ellington) face in continuu glume pe seama eroului nostru care are un succes incredibil la agatat fete printr-un sti foarte poetic. Suna ironic si aproape incredibil tinand cont ca farmecele sale nu o impresioneaza pe Ally. Si totusi, inainte de a-l respinge definitiv si irevocabil, tanara accepta o intalnire cu el. Si de ce nu ar fi acceptat? El e atragator si amuzant si nimic rau nu poat iesi din aceasta intalnire.

Insa Tyler are un motiv ascuns pentru care o invita pe Ally in oras, iar intentiile nu sunt deloc sincere. Intregul plan are legatura cu tatal ei care este politist si care ii da batai de cap tanarului. Prin urmare, planul lui Tyler pare infailibil: o va seduce pe Ally pentru ca tatal ei sa il lase in pace. Regizorul Allen Coulter are grija ca povestea sa se mentina proaspata si evita tipicele romante cu scene de amor detaliate, pline de lux sau falsitate. In timp ce majoritatea filmelor cu iubiri intre tineri reusesc cumva sa nu fie nici romantice nici sexi, cuplul Pattinson – de Ravin este atat de inedit incat inevitabil te indragostesti de el. Cei doi sunt adorabili impreuna.

Robert Pattinson face echipa cu Pierce Brosnan

Povestea de dragoste este imbogatita cu elemente dramatice ca relatiile degradate ale lui Tyler cu sora lui in varsta de 11 ani sau cu bogatul sau tata (Pierce Brosnan) care este avocat. Toate acestea il intr-un rebel neadaptat cu aere de student sarac.

In ciuda zvonurilor rautacioase, Robert Pattinson a demonstrat nu numai ca are potential ci si ca stie sa se foloseasca de el. Actorul interpreteaza deosebi de bine un rol extrem de dificil. Aminteste-ti de mine / Remember Me este un film romantic extras din realitatea zilelor noastre si relatat minunat de un cuplu tanar de actori care promit multe.