Amor la Roma cu Kristen Bell si Josh Duhamel

Regie: Mark Steven Johnson

Actori: Kristen Bell, Josh Duhamel, Anjelica Huston, Will Arnett, Danny DeVito

Titlu original: When in Rome
Americanii au un simt al umorului foarte ciudat, mai ales cand vine vorba despre explorarea “misteriosului” continent Europa. Traditiile si legendele europenilor sunt pentru ei adevarate surse de inspiratie ce stau la baza multor comedii. De fapt cele mai amuzante aventuri, au loc pe undeva prin Europa. Asa se intampla si de acesta data in comedia romantica Amor la Roma/ When in Rome, unde o tanara americanca indrazneste sa nesocoteasca mitul din spatele celebrei Fontana di Trevi din Italia. Consecintele vor fi greu de suportat…Desi italienii spun ca cel ce arunca o moneda in apa se va intoarce la Roma, americanii au aprofundat intelesul obiceiului si i-au dat un sens mult mai romantic, dar la fel de neadevarat.

Iubirea complica viata profesionala

Beth (Kristen Bell) este un curator foarte priceput la muzeul Guggenheim si, mai nou, responsabila pentru o expozitie extrem de importanta. De succesul acestei expozitii depinde intreaga ei cariera. In acelasi timp insa, surioara ei se pregateste pentru o nunta fulger la Roma cu un italian pe care l-a cunoscut de putin timp. Pentru Beth, evenimentul reprezinta un prilej tocmai bun pentru a-si ineca frustrarile legate de viata amoroasa si de cea personala in celebra fantana.

Insa, destinul isi face meseria si i-l aduce in fata pe aratosul Nick (Josh Duhamel), la scurt timp inainte ca tanara sa scoata patru monede din fantana, suparata foc pentru ca ea nu reuseste sa intalneasca iubirea adevarata. Astfel cei patru detinatori ai monedelor din apa se indragostesc imediat, irational si iremediabil de Beth.

Si de aici, incepe o cursa nebuna in care fata trebuie sa fuga de un iluzionist amator, de un pitic renumit pentru firma de mezeluri pe care o conduce, de un pictor ratat ce isi castiga painea facand portrete trecatorilor si de un manechin narcisist, care nici macar din dragoste nu uita cat e el de atragator.

Iubirea adevarata se cunoaste de departe

Hartuita din toate partile de atata iubire, biata Beth nu mai stie ce este real si ce magie. Astfel, se indoieste de puterea sentimentelor pe care Nick i le marturiseste si ca sa scape de orice indoiala, decide sa returneze monedele posesorilor sai. Insa nici acest lucru nu se dovedeste a fi prea usor.

Ca de obicei, Kristen Bell este extrem de carismatica si simpatica, iar comedia Amor la Roma/ When in Rome este plina de umor autoironic, ceea ce imbunatateste mult mare parte din glume, dar si personalitatea personajelor. Josh Duhamel nu are un rol foarte complicat, dar este convingator prin atitudine si lasa putine actiuni de criticat. Deliciul filmului este dat de actorul surpriza – Danny DeVito – cel care doreste sa-si cucereasca aleasa prin cadouri constand in salamuri, carnati si alte mezeluri.

Povestea filmului Amor la Roma/ When in Rome este destul de liniara si lipsita de puncte culminante, insa castiga mult prin ilarul situatiilor si dialogului. De aceasta data, avem de-a face cu o comedie adresata atat publiclui feminin cat si celui masculin.