Dwayne Johnson cauta Insula Misterioasa

Regie: Brad Peyton

Actori: Josh Hutcherson, Dwayne Johnson, Michael Caine, Vanessa Hudgens, Luis Guzmán, Kristin Davis

Titlu original: Journey 2: The Mysterious Island

Aventurile din cartile lui Jules Verne au fascinat dintotdeauna cititorii de toate varstele, eliberand fraiele imaginatiei si purtandu-ne pe culmile propriei fantezii. Dupa succesul primei parti din 2008, Calatorie spre centrul Pamantului, un nou roman vernian prinde contur odata cu filmul Calatoria 2: Insula misterioasa. Vom cunoaste un nou taram fantastic plin de verdeata si specii de animale care sfideaza legile stiute ale fizicii.

Din tornada, pe Insula Misterioasa

Acum tanarul Sean (Josh Hutcherson) primeste de la bunicul sau un mesaj codat despre localizarea Insulei Misterioase si este hotarat sa gaseasca exotica locatie in care bunicul sau pare sa fie blocat. Impreuna cu tatal vitreg, Hank (Dwayne Johnson),  Sean reuseste sa descifreze mesajul si porneste in cautarea insulei tropicale, acolo unde datele din mesaj il trimit.

In calatoria lor, li se alatura Kailani (Vanessa Hudgens) si tatal ei Gabato (Luis Guzman) cu ajutorul carora aterizeaza pe insula ascunsa. Aici totul este la superlativ: verdeata cat cuprinde, cascade zgomotoase si limpezi, vulcan activ cu lava aurita si aceleasi animale pe care le cunoastem, dar la dimensiuni diferite. Tot ce trebuia sa fie mare, aici este mic. Elefanti in miniatura raspund cu dragalasenie la mangaierile noilor sositi, in timp ce soparlele sau insectele uriase devin foarte agresive atunci cand le este incalcat teritoriul. Pericolul paste la tot pasul, insa totul devine mult mai distractiv atunci cand apare bunicul baiatului (Michel Cane), blocat pe insula de prea mult timp.

Pe langa frumusetea peisajului, amuzamentul este intretinut de personaje colorate, cu multa personalitate si interactiunea dinamica dintre acestia. Sean incearca sa o cucereasca pe frumoasa Kailani, folosind tot felul de trucuri demodate sau comice, urmand sfaturile tatalui vitreg sau ale bunicului. Explorarea se sfarseste repede, cand grupul afla ca insula este pe cale sa se scudunde in adancul Pacificului. Singura cale de salvare este un submarin vechi de sute de ani,  descris doar in cartile lui Jules Verne.

Aventura pentru toate varstele

Calatoria 2: Insula misterioasa te va purta intr-o alta lume in care vei uita de griji, datorii sau scoala. Actiunea este antrenanta, dialogurile pline de amuzament, peisajele mirifice, elementele speciale frumos realizate, iar personajele pline de haz si complexitate. Surprinzator si antrenant, filmul te va tine cu sufletul la gura de la inceput pana la final.

Daca nu stai sa te gandesti foarte mult la subiectul filmului si nu dai importanta detaliilor discordante, s-ar putea ca aventura sa te captiveze complet si sa traiesti o experienta unica alaturi de eroi fara puteri supranaturale, ca mine si ca tine.