Misterul se adanceste in Sherlock Holmes 2: Jocul umbrelor

Regie: Guy Ritchie

Actori: Jude Law, Robert Downey Jr.

Titlu original: Sherlock Holmes 2: A Game of Shadows

Cel mai inteligent detectiv din lume nu-si mai gaseste linistea si somnul, pentru ca nu reuseste sa dezlege una dintre cele mai complexe enigme peste care a dat. Pana in momentul in care va gasi dovada care sa ii confirme banuielile nu poate decat sa apeleze la ajutoare, sa faca sapaturi si sa isi perfectioneze arta de a se deghiza. Daca in prima parte Sherlock Holmes (Robert Downey Jr.) se confrunta cu magia, in Jocul umbrelor acesta trebuie sa dejoace planurile malefice ale unei minti malefice la fel de stralucite ca a lui.

Sherlock Holmes vs. Dr. Moriary

Cum niciun geniu nu isi poate pune planurile in miscare fara ajutor,  asa si Sherlock apeleaza la vechiul sau prieten Dr. Watson (Jude Law) pentru a-i apara spatele. Cu foarte putin timp inainte casatoria lui Watson, Sherlock il implica iresponsabil in cel mai periculos caz al sau. Este vorba despre un complot urias din cauza caruia Holmes nu mai poate dormi noaptea si nu are niciun moment de liniste. Desi pentru el cazul este deja rezolvat, iar criminalul descoperit, acesta nu poate face nimic pana nu gaseste o dovada palpabila.

De aici lucrurile se complica…Sherlock nu trebuie doar sa il urmareasca pe dr. Moriarty, cea mai stralucita minte criminala intalnita, dar in acelasi timp trebuie sa il protejeze si pe cel mai bun prieten al sau in ciuda faptului ca reuseste sa castige reapid antipatia proaspetei sale sotii.

Din America in Franta si apoi in Elvetia, actiunea filmului Sherlock Holmes 2: Jocul umbrelor capata proportii fenomenale purtandu-ne in lumea spionajului, a jocurilor politice si a razboiului. Sherlock Holmes este nevoit sa rezolve puzzle dupa puzlle si sa anticipeze miscarile adversarului sau, fara a risca insa viata prietenilor apropiati.

O poveste pentru toti

Cu noi personaje fabuloase si efecte speciale senzationale, regizorul Guy Richie reuseste sa isi tina publicul in suspans pana la ultima secventa din film. Oricat de mult ai vrea sa ghicesti ce urmeaza, nu vei putea pentru ca lucrurile se desfasoara intr-o maniera alerta cu totul surprinzatoare.

Sherlcok Holmes 2: Jocul umbrelor inglobeaza cu succes mai multe genuri, astfel incat sa multumeasca toate gusturile publicului. Veti avea parte de actiune, iubire, drama psihologica, muzica buna, replici comice si peisaje extraordinare. In film totul este la superlativ, iar finalul apoteotic te va lasa fara cuvinte. Aroganta lui Robert Downey Jr. se imbina perfect cu stilul enigmatic al lui Sherlock, realizand un conglomerat dinamic comercial si foarte atractiv. Povestea filmului este bine inchegata, rationala si cu un punct culminant de 1 la 1 perfect gandit.

Odata vazuta, cu siguranta veti avea ce discuta cateva zile bune!