Razbunatorii, o echipa de superactori intr-un film cu supereroi

Regie: Joss Whedon

Actori: Scarlett Johansson, Robert Downey Jr., Chris Evans, Gwyneth Paltrow, Jeremy Renner, Chris Hemsworth, Mark Ruffalo, Samuel L. Jackson

Titlu original: The Avengers

Robert Downey Jr. are puterea de a se impune, ironia necesara pentru a intimida si curiozitatea de a se implica. Chris Evans dezvolta cu inocenta sentimentul de loialitate si sacrificiu, intr-un costum cambrat mai mult decat sugestiv pentru natiunea americana. Scarlett Johansson, spioana senzuala si extravaganta, aduce un plus de mister si o unda de feminitate povestii. Chris Hemsworth aduce un erou cu greutate in peisaj si il imbogateste cu o rigiditate de incepator. Mark  Ruffalo, un actor caracterizat prin calmitate si intelepciune, se transforma intr-o bestie de neoprit ca Hulk. Cu toti acesti actori in roluri de supereroi, aventura Razbunatorii/ The Avengers devine un fenomen unic de exceptie.

O echipa invincibila…cu probleme de temperament

In momentul in care siguranta planetei este pusa in pericol de amenintarile lui Loki, un fel de semizeu cu puteri nelimitate, agentul Nick Fury (Samuel L. Jackson) gaseste ca unica solutie formarea unei echipe invincibile, alcatuita din cei mai puternici supereroi.

Astfel, ii coopteaza pe rand pe Black Widow, Hulk, Iron Man, Thor, Captain America si Hawkeye care sunt mai mult decat dispusi sa isi riste viata pentru a salva omenirea. Problema apare atunci cand doua caractere tari, Tony Stark (Robert Downey Jr.) si Steve Rogers (Chris Evans), nu reusesc sa relationeze. Tony e un tip ironic, increzator in propriile forte, abil si capabil sa gandeasca la rece, pe cand Steve are inca speranta realizarii unei lumi perfecte, crede intr-un tel suprem si da dovada de multa modestie.

Situatia este temperata cu greu de Bruce Banner (Mark Ruffalo) care pare sa fi descoperit secretul calmitatii si al intelepsiunii. Cei mai buni prieteni, Natasha Romanoff (Scarlett Johansson) si Clint Barton (Jeremy Renner) sunt mereu pregatiti sa isi apere spatele unul celuilalt si se inteleg din priviri. Singurul care isi gaseste locul mai greu si pare sa actioneze mai mult singur este Thor (Chris Hemsworth). Loki vine de pe aceeasi planeta cu el, iar Thor nu poate evita sentimentele de vinovatie pentru aparitia noului pericol.

Aventura, umor si actiune

Cei mai populari supereroi garanteaza o aventura geniala doar prin simpla lor aparitie. Filmul Razbunatorii reuneste acesti eroi intr-o poveste despre salvarea omenirii, despre calitati exceptionale si despre prietenie.

Actiunea si puterile unice se imbina perfect cu replicile amuzante si scenele comice. Umorul inteligent este de nelipsit, ceea ce nu poate fi decat un plus. Atunci cand adun toate atuurile filmului de la un cap la celalalt – actori celebri, supereroi de benzi desenate, actiune, umor, fantezie – rezultatul este un film ce nu poate fi ratat sub nicio forma.