Ryan Reynolds este Green Lantern: Protectorul Universului

Regie: Martin Campbell

Actori: Ryan Reynolds, Melanie Hebert, Blake Lively, Peter Sarsgaard, Mark Strong, Tim Robbins, Jay O. Sanders

Titlu original: Green Lantern
Erou american al benzilor desenate, deloc exploatat de marele ecran, Green Lantern revine in atentia publicului iubitor de supereroi odata cu lansarea pe BLU-RAY si DVD a aventurii Green Lantern: Protectorul Universului. Filmul ii are ca protagonisti pe inconfundabilul Ryan Reynolds si tanara Blake Lively, cunoscuta cel mai bine din serialul de televiziune Gossip Girl: Intrigi la New York. Un nou erou intra in clubul faimosilor salvatori, reusind sa salveze nu doar un oras sau o planeta, ci un intreg univers. Un astfel de erou care apare de nicaieri, dar isi asuma responsabilitatea unei intregi omeniri este mereu bine primit.

Un om impotriva unei forte universale

O forta malefica incredibila, care se hraneste cu frica celor din jur, a evadat dintr-o inchisoare galactica si a pornit in cucerirea universului. Impotriva acestei forte implacabile sta o legiune de luptatori instruiti sa ii protejeze pe nevinovati si sa apere puterea inocentei din Lanterna Verde. Ranit grav, unul dintre cei mai curajosi gardieni se prabuseste pe Pamant, unde cauta printre oameni un purtator demn al puterii verzi. Lanterna Verde il alege pe Hal Jordan (Ryan Reynolds),  un pilot de avion foarte impulsiv si nesabuit. Fiind primul pamantean recrutat, barbatul nu primeste prea multe sanse de izbanda din partea colegilor de lupta extraterestri.

Fanii benzilor desenate stiu ca Lanterna Verde s-a schimbat mult in ultimii ani. La inceput, era un razboinic nemilos care folosea puterea verde a inelului sau pentru a crea tot felul de constructii. Insa, acum eroul nostru este mult mai complex, folosindu-si puterile la un nivel mult mai avansat. Ryan Reynolds este actorul perfect pentru rolul de supererou, singura mea surprindere este faptul ca nu a fost pana acum distribuit intr-un astfel de rol.

Un nou erou cucereste lumea

In ciuda faptului ca nu mai exista prea multe lucruri noi pe care le poti prezenta despre un erou cu super-puteri, regizorul Martin Campbell reuseste sa creeze o personalitate de sine statatoare si o identitate unica a personajului sau, Hal Jordan.

Cu un suflu proaspat, Lanterna Verde poate deveni un erou in serie cu multe aventuri si incasari mari. Totul depinde de cat de mult isi doreste Ryan Reynolds sa devina actor de actiune-aventura si sa isi identifice imaginea cu un singur personaj. Blake Lively este surprinzatoare in rolul lui Carol, o tanara superba, independenta si curajoasa. O continuare se cere. Acest lucru este inevitabil in orice poveste cu supereroi.