Will Smith bate extraterestri, din nou, in Barbati in Negru 3

Regie: Barry Sonnenfeld

Actori: Will Smith, Tommy Lee Jones, Josh Brolin

Titlu original: Men in Black 3

Atunci cand exista o agentie secreta ce lupta cu extraterestrii aterizati pe planeta noastra, teleportarea in timp deja nu mai este un concept iesit din comun. Astfel, aflam ca ochelarii intunecati si costumele negre erau la moda si in urma cu 40 de ani. Pe langa Will Smith si Tommy Lee Jones, in lumina reflectoarelor mai apare si Josh Brolin, ce devine cireasa de pe tort interpretand rolul Agentului K, in tinerete.

Lovitura de gratie

Intreaga aventura in universul timpului incepe, bineinteles, dupa ce un extraterestru decide sa rescrie istoria si sa elimine motivul pentru care a petrecut aproape 40 de ani in inchisoare. Cum amenintarea cade direct asupra Agentului K (Tommy Lee Jones), J (Will Smith) trebuie sa se intoarca in timp pentru a-l salva.

Cu strangere de inima si multa hotarare, J ajunge in 1969 unde intalneste un K (Josh Brolin) neschimbat, la fel de serios, capricios si inabordabil. K este un singuratic care a salvat omenirea de cateva ori, dar care prefera sa nu vorbeasca despre asta. Cei doi vor trebui sa invete repede sa faca front comun pentru a impiedica cel mai fioros dintre extraterestrii sa mai faca victime.

1969 mai putin amuzant

Pentru ca Jones apare pentru scrut timp, iar cu Brolin nu prea apucam sa ne obisnuim, Will Smith preia din nou conducerea intregii actiuni cu mare succes. Printre glumite si focuri de arma, povestea filmului anticipeaza prea mult tehnologia viitorului intr-o perioada in care astronautul Neil Armstrong aselenizeaza pentru prima data in istoria omenirii.

Continuarile, de regula, aduc cu sine dezamagire si nu e de ajuns sa crezi ca vei vedea un nou succes daca personajele principale vor sustine din nou actiunea. Totusi, Barbati in Negru 3 pastreaza farmecul implementat de Will Smith si redescopera talentul de a face comic un personaj lipsit de orice urma de umor. Josh Brolin este elemental surpriza care da o noua fata comediei, iar el face toti banii.