Ziua Indragostitilor predata de actori celebri

Regie: Garry Marshall

Actori: Julia Roberts, Bradley Cooper, Anne Hathaway, Jessica Biel, Jessica Alba, Ashton Kutcher, Patrick Dempsey, Jamie Foxx, Jennifer Garner, Taylor Lautner

Titlu original: Valentine’s Day

Plasata in Los Angeles intr-o zi de 14 februarie, actiunea din Ziua Indragostitilor / Valentine’s Day surprinde o duzina de superstaruri de la Hollywood in tot atatea povesti de viata. Comedia ilustreaza perfect dragostea la toate varstele si un fel de adrenalina care nu necesita gloante sau explozii. Distributia filmului include si cativa actori premiati cu Oscar: Kathy Bates, Jamie Foxx, Shirley McLaine si Julia Roberts. Proaspat lansat pe DVD, filmul Ziua Indragostitilor / Valentine’s Day se potriveste perfect cu sezonul fierbinte in care tocmai am intrat.

Regizorul Gary Marshall loveste din nou

Ziua Indragostitilor poate fi orice zi din an, iar comedia de fata trateaza subiectul cu lejeritate si ironie. Fie ca va plac sau nu filmele lui, regizorul Gary Marshall (Pretty Woman, Runaway Bride) are un talent incontestabil pentru a crea divertisment de prima clasa. Pe langa armata de actori celebri gasita in distributie, regizorul dezvaluie si o serie de peisaje urbane printr-un tur al orasului Los Angeles, o plimbare pe canalele Venetiei si pana la plajele insorite din Malibu. Pana si scenariul te invita sa visezi.

Printre personaje se regasesc publicista nevrotica interpretata de Jessica Biel al carei client principal este un fundas celebru (Eric Dane), actrita / poeta interpretata de Anne Hathaway care lucreaza ca operator telefonic erotic si un ofiter militar jucat de Julia Roberts. Din distributie fac parte actori de toate varstele: de la tanara si talentata cantareata Taylor Swift care este o eleva de liceu tocilara, pana la adorabila Shirley MacLaine in varsta de 75 de ani, une dintre cele mai indragite doamne de la Hollywood. E un rol mic dar remarcabil, MacLaine facandu-si aparitia intr-o scena romantica alaturi de Hector Elizondo in timp ce o imagine cu ea din tinerete – o scena din filmul Hot Spell din 1958 – este proiectat in spatele lor la Cimitirul Hollywood Forever.

Povesti de dragoste cu talc

Din multimea de megastaruri, revelatia filmului Ziua Indragostitilor / Valentine’s Day va trebui sa spun ca este Ashton Kutcher. Dupa catastrofa numita Playboy de L.A., baiatul de la Punk’d mi-a depasit asteptarile, aratand ca are potential si e mai mult decat o fata draguta. Actorul joaca rolul patronului unei florarii de succes care incearca sa supravietuiasca celei mai aglomerate zi din an – Ziua Indragostitilor – si care, in acelasi timp, isi negociaza viata amoroasa cu logodnica lui (Jessica Alba). Barbatul este si un prieten de nadejde pentru Jennifer Garner. Aceasta din urma este iubita lui Patrick Demsey, care din cauza meseriei de chirurg o neglijeaza chiar in aceasta zi importanta. Firul povestii poate continua la nesfarsit, tocmai de aceea am renuntat la obiceiul de a va prezenta filmul folosind numele personajelor si nu pe ale actorilor.

In ciuda numarului mare de superstaruri, filmul se axeaza pe povesti reale si pe momentele esentiale ale vietii. Cu siguranta filmul este ideal pentru o seara linistita petrecuta acasa in compania partenerului de viata.